2017-12-30

Lukašenkos vizija Baltarusijai

Baltarusijos prezidentas pranešė pasirašęs dekretą „Apie skaitmeninės ekonomikos plėtrą“, kuriame nubrėžtos šalies IT sektoriaus gairės ir numatytos priemonės, kaip į Baltarusiją pritraukti pasaulines IT ir finansų technologijų kompanijas.

1 komentaras:

Anonymous rašė...

Aš išgyvenau sunkius laikus santykiuose su sužadėtiniu, nes jis sakė, kad daugiau manęs nemyli ir nori, kad mes nutrauktume savo sužadėtuves. Aš paklausiau, kodėl jis to nori, bet jis man nesuteikė jokio gero atsakymo, paprašiau jo neišeiti, nes aš tikrai jį myliu, jis vis tiek išvyko ir pasilieka pas kitą panele. Tai man buvo įkalbėta, nes žinau, kad jis mane myli, todėl aš rinksiuosi pagalbos ir randu Dr. Ajayi internete, jis yra burtininkas, paaiškinau. ką aš praėjau, jis papasakojo, iš kur kyla problema ir kad su manimi sužadėtiniu yra manipuliuojama, jis man pasakė burtą ir po septynių dienų sulaukiau vyro skambučio, kad jis grįžta namo, jis atėjo atgal ir dabar mes laimingai vedę. susisiekite su dr. Ajayi savo „Viber“ ar „WhatsApp“ numeriu: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com. jo burtas yra efektyvus ir tikras