2018-06-29

Vėl Vilniaus rajono policijos komisariatas


Dėl to protokolo - nuėjau Vilniaus rajono policijos komisariatan, kurio tyrėjai 2013 metų Vasario 16-sios dienos gaisro, kuriame neatpažįstamai sudegė  3 Lietuvos Respublikos piliečiai, bet nesudegė medinio namo sienos ir net kopėčios ant stogo, tyrimą užbaigė anksčiau laiko,
iškart po to, kai tam komisariatui oficialiai įteikiau jo Vyriausiajam komisarui adresuotą laišką, kuriame išdėsčiau tai, ką gaisre neatpažįstamai sudegęs mano brolis pasakojo apie irgi neatpažįstamai sudegusio namo savininko gautų pardavus žemės sklypą (keletos hektarų jau Vilniaus miesto ribose...) pinigų paskolinimą...

Šįkart parašiau raštą, prašydamas padėti to paties Vilniaus rajono Administracijai išsiaiškinti ar yra įrodymai kad tame Verdenės gatvės kieme buvo gyva stirna,
kad ją sudraskė šunys, kad tai buvo mano šunys bei kur ji, stirna, dingo.

Jei jau Vilniaus rajono Viešosios tvarkos skyriui rūpi mano šunys (prieš pusantro mėnesio domėjosi jų mityba - turėjau aiškinti, kaip dažnai juos šeriu ir ar esu juos paskiepijęs) ir stirna (bet, pvz., nerūpi šiukšlių konteineriuose mūsų Mikališkių kaime besirausiantys pensininkai - tokių žinau/pažįstu bent kelis apylinkėj bei siaurais žiemą apledijusiais sodų, kuriuose gyvenu, keliukais, kuriuose du automobiliai prasilenkti gali tik kai kuriose vietose, mokyklon einantys vaikai), tai gal ir Vilniaus rajono policijai seksis aiškintis stirnos žūtį soduose (??) geriau negu 3-jų Lietuvos piliečių žūtį 2013-jų metų Vasario 16-ją Geležių kaime?

Koks, vis tik, skirtumas:  Vilniaus rajono policijos komisariato tyrėjai 2013 metų Vasario 16-sios dienos gaisro, kuriame neatpažįstamai sudegė  3 Lietuvos Respublikos piliečiai, bet nesudegė medinio namo sienos ir net kopėčios ant stogo, tyrimą nutraukė anksčiau laiko, kaltų nerado, o Vilniaus rajono administracijos Viešosios tvarkos darbuotojai anoniminio pranešimo policijai pagrindu atsikvietė mane sodan 2018 06 14, kur manęs laukė bent kelios TV, ir poros liudijimų, surašytų jau po 2018 06 14, pagrindu, man surašė protokolą, kaltindami, kad būtent mano šunys pražudė stirną Verdenės gatvės kieme.

Komentarų nėra: