2019-07-27

Vilniaus Štetlas, 2019


Štetlas...

Lietuvos žydų (litvakų) bendruomenės pirmininkė 
Faina Kukliansky:

Aišku.

Aiškiai kalba Lietuvos žydų (litvakų)
bendruomenės pirmininkė Faina Kukliansky, sakanti, kad mūsų
...
Aš ją labai gerai suprantu:
Holokaustas.
Tik štai kas keista man.

Aš daugiau brolių neturiu.

Litvakų
gi -
Lietuvoj ir pasauly
liko 
daug.

Beje, su šimtu graikišku kažkodėl vardu vadinamų  syn (together) + agogos (leader)
- ar „neperlenkta"?

Dar kai kas: iš „Bananų baliaus"
dalyvių sužinojau, kad teisme (įvykusiame po „baliaus", žinoma) juos kaltino tuometinio Vilniaus Štetlo Lenino rajono prokurorė  ... Faina Kukliansky... 

Su mano brolio ir dar dviejų itin degiais 2013 metų Vasario 16-ją tapusių Lietuvos Respublikos piliečių  žūties tyrimu mūsų šalies (ar tikrai mūsų?)
prokuratūra neleidžia susipažinti nei man (paaiškino, esą, brolis nėra man artimas giminė, nes nesu paveldėtojas), nei brolio sūnui (paaiškino, kad jis, tėvui žuvus, nepatyrė žalos).

Vilniaus Štetlas šiandien.


Komentarų nėra: