2020-08-06

COVID-19 Ir Aliaksandras Lukašenka


2020-08-06
Baltarusijos prezidentas Aleksandras Lukašenka pareiškė manąs, kad buvo specialiai užkrėstas naujuoju koronavirusu ir kad apie savo ligą sužinojo tik tuomet, kai susirgo jo namiškiai.

„Mano namiškiai susirgo, ir turėjau su jais važiuoti į ligoninę, į KT [kompiuterinę tomografiją]. Tuomet man gydytojas [pasakė]: „Alesandrai Grigorjervičiau, mielasis, juk jūs vaikščiodamas persirgot šiuo koronavirusu“... Ir rodo – štai čia židinys, štai čia židinys“, – ketvirtadienį paskelbtame interviu ukrainiečių žurnalistui Dmitrijui Gordonui

sakė Baltarusijos lyderis.

„Patikrino. Pas mane – pliusas ir pas maniškius – pliusas“, – pridūrė jis.

A. Lukašenka pridūrė linkstąs manyti, kad „vis dėlto man jį [koronavirusą] pakišo. Ir dabar pradeda ieškoti momento, kada tai įvyko.“

Pasak prezidento, sužinojus apie savo ligą „panikos nebuvo“.A. Lukašenka mano buvęs specialiai užkrėstas koronavirusu

A. Lukašenka mano buvęs specialiai užkrėstas koronavirusu








Komentarų nėra: