2020-09-27

Nesamas Šuo Ir „Kaimynė"

 

Ką tik man paskambino numeriu +370 (646) 40211, kalbėjo jaunas moteriškas balsas ir aiškino man, kad ji yra mano kaimynė ir kad mano šuo, kai tik išeinu, loja ir trukdo jai ilsėtis; mano aiškinimų kad neturiu šuns, neklausė, į klausimus, kur ji gyvena, neatsakė, kalbėjo nesustodama 1 minutę ir padėjo ragelį.


Kai pabandžiau paskambinti atgalios, išgirdau teleoperatoriaus aiškinimą, kad tokio numerio nėra.

Paskambinau 112, įregistravau šį įvykį ir paklausiau - kaip įmanoma skambint iš nesamo numerio. Irgi kažkur skubėjusi irgi jauna 112 operatorė pasakė, kad tokios informacijos neturi*, pasiteiravo ar man reikia pagalbos ir ar aš noriu, kad į šį reikalą policija įsiveltų; man atsakius neigiamai, baigė pokalbį.

Beje, kodėl policijai neįdomūs skambučiai iš nesamo numerio? Juk, jei kai kas geba paskambint iš nesamo numerio, tai ir iš mano gali, ir iš Jūsų. O balso pakeitimo į panašų programėlę rasit net ne vieną. 

Kaip daromos persekiojimo bylos.

Pažiūrėkit nuo 20-tos minutės - ten prieš pusantrų metų, 2019 metų Kovo11-ąją, irgi rasit „kaimynių".
Brolį ir dar du Lietuvos Respublikos piliečius užmušė 2013 metų Vasario 16-tą.

Policija ir tada, 

taip išeina, „nesikišo".

Komentarų nėra: