2015-05-12

Užsienio politika

Premjeras Algirdas Butkevičius tvirtina, kad prašys Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) detalesnės informacijos apie „darbiečių“ kandidatą į švietimo ir mokslo ministrus Vydą Gedvilą.

Tai jis teigė nusprendęs padaryti, nes prezidentės Dalios Grybauskaitės jam pateikta informacija ir jo turima informacija iš STT apie V. Gedvilą nesutampa.
„Aš šiandien ryte susitikau su STT vadovu - žinau, kokią jis informaciją teikė prezidentei, kokią man prezidentė teikė, bet tai jau darosi iš dalies juokinga, kai apie tai viešai kalbama. Bet aš žinau, kad esu teisus. (...) Šiandien kaip tik tą raštą paruošiu STT vadovui, kad jis paruoštų man informaciją detalesnę. Tikrai aš su ta informacija susipažinsiu ir, aš manau, pasibaigs šio klausimo eskalavimas, panaikins visas interpretacijas ir abejones“, - Lietuvos radijui antradienį sakė A.Butkevičius.

Jis tikino su pačiu V. Gedvilu susitikęs tris kartus ir „darbietis“ esą atsakė į visus jam kilusius klausimus.

„Aš jam pažymos nepateikiau, bet aš jam uždavinėjau tam tikrus klausimus, į kuriuos jis man atsakė ir aš juo patikėjau. Dabar man reikia įsitikinti, kur yra galutinė tiesa“, - sakė premjeras.

Prezidentė Dalia Grybauskaitė sprendimą neskirti švietimo ir mokslo ministru „darbiečio“ Vydo Gedvilo priėmė, atsižvelgusi į Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) pažymą. Tokią pačią pažymą gavo ir Ministras Pirmininkas A. Butkevičius, teigia Prezidentūra.

„Iš tiesų jau praėjusią savaitę šalies vadovė priėmė išties motyvuotą sprendimą, grįsdama savo poziciją STT pateikta jai pažyma. Dar vakar STT atstovas spaudai patvirtino, kad tiek šalies vadovė, tiek ir Premjeras turi identiškas pažymas, ir šalies vadovė priėmė savo sprendimą neskirti V. Gedvilo švietimo ir mokslo ministru, remdamasi būtent ta pažyma, kurią ji gavo iš STT“, – antradienio rytą interviu „Žinių radijui“ sakė Prezidentės patarėjas užsienio politikos klausimais Renaldas Vaisbrodas.
Užsienio politika?

Komentarų nėra: