2019-04-25

TV3 Pagalba


Tarkim.

Štai ką apie tai mano tautiečiai:


2019-04-25 20:48

COL

1 TUO TARPU

lietuviski klumpakojai, lietuvoje meto vaikus i sulinius,skaldo jiems galvas ,su dziaugsmu ziuri 'nuostabias' laidas debilams ir degradams tokias kaip 'tv pagalba' su riboto protelio vedeju ir jo kompanija,ir keikia tuos emigrantus .
Cituoju: didelę patirtį televizijoje turintis vedėjas ... ir septyni visada pasiruošę padėti profesionalai naujajame TV3 sezone žiūrovus ragina...

Mačiau aš tuos TV3 profesionalus:



Priminsiu aš jums jau 12 metų senumo Skrydį ViršGegutės Lizdo":

2007 metų vasario 25 dienos rytą nusprendęs Vilniaus 6-jame policijos komisariate protestuoti prieš susidorojimą su manimi ir reikalauti Lietuvos televizijos, tų, kuriems prisiskambinau, prašiau gauti televizijų naujienų tarnybų telefonus. 

Daugiausia jų man SMS-ais atsiuntė dama vardu Rūta. Tuos SMS-us esu išsaugojęs. Išsaugojau todėl, kad jie tiesiog akyse kito. 

Pavyzdžiui, vienas jų dabar toks: 

TV3 
LNK ziniu prodiuseris 852151017
Nors gavau jį tokį: 
Ruta 
LNK ziniu prodiuseris 852151017 


Visuose juose ėmė šmėžuoti TV3 vardas, kol galop mano telefone atsirado antras Rūtos numeris: toks pats, kaip ir senasis, tik įrašytas ne Rūtos, o TV3 vardu.

Ir dabar aš jai skambinu iš telefonų knygelės rinkdamas abonentą vardu Rūta. O kai ji skambina man, savo telefono ekrane matau užrašą TV3, kurį pradėjau matyti tada, 2007 metų vasarį Vilniaus 6-jame policijos komisariate.

Galit mane įtarti šizofrenija, bet manau kad tai buvo padaryta štai dėl ko:

E. Paliokas, žinoma, tame 6-jame policijos komisariate stresuoja, nervuojasi, gal ims ir, pasąmonės spaudimo veikiamas, paskambins TV3 televizijai, kurios telefoną irgi gavo SMS-u. Tada atvažiuos TV3 "Gelbėtojai" ir iš E. Palioko padarys juokdarį.
Būtų geriau jei apsirikčiau taip sakydamas.

Bet ir šiemet (rašyta 2008 03 11), prabėgus metams, tebegalvoju kad neapsirinku. Tebegalvoju kad tada, neskambindamas TV3, neapsirikau. 


Serialas?

Koks serialas...

Amerikėj - serialas, o Lietuvoj - „realybės šou" = patyčios iš aborigenų Lietuvos. 

Štai jums TV3 televizijoje – laidos „TV Pagalba“ 
komandos narys...
Money!
Televizija...





Komentarų nėra: